![]() ![]() |
|
![]() |
РУБРИКИ |
№ 1/2009 | |
архів номерів
![]() |
ДО ВЕРШИН ОСВІТЯНСЬКОГО ВДОСКОНАЛЕННЯВалерій ЗАХОЖАЙ, ректор МАУП, доктор економічних наук, професор Ефективне функціонування вищого навчального закладу вимагає постійного вдосконалення організації процесу навчальної підготовки студентів. Особливо це стосується роботи такого знаного не лише в країнах СНД, а й за кордоном освітянського закладу з 20 річною історією, як Міжрегіональна Академія управління персоналом. Про інноваційні плани МАУП у найближчому майбутньому розповів її ректор, доктор економічних наук, професор Валерій Борисович Захожай. Популярність Академії означає, що диплом випускника МАУП конкурентоспроможний на ринку праці. Сьогодні, коли українське суспільство обрало шлях ринкових перетворень, МАУП працює над подальшим вдосконаленням якості процесу підготовки висококваліфікованих фахівців. Спираючись на досвід провідних ВНЗ світу, Академія ставить за основне завдання продовження розробки нових навчальних планів та нормативно методичних розробок задля підвищення наукової складової дисциплін та індивідуалізації програмного матеріалу. Адже багаторівнева система освіти МАУП зорієнтована, насамперед, на компетенції, тобто на створення умов для формування на основі здібностей і мотивів кожним студентом власного діапазону особистих і професійних якостей. Україна підписала Болонську декларацію у травні 2005 року. Це зумовило необхідність розробок і впровадження комплексної програми реформування процесу підготовки фахівців найвищого рівня задля його наближення до єдиних європейських вимог. Йдеться про формування нової парадигми підготовки фахівців, яка ґрунтується на використанні найкращих освітніх традицій України і світу. Тому Академія працює над подальшою модернізацією навчального процесу відповідно до положень Болонської декларації. Свою місію МАУП вбачає у вихованні найвищої ланки менеджерів, наукової та професійної еліти України. Пріоритетними і традиційними в підготовці фахівців нової генерації у цьому закладі є напрями економіки, менеджменту, права, міжнародних відносин та соціології. В Академії створено сучасну матеріально технічну та інформаційну базу, на якій здійснюється навчальний процес із підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів, його забезпечують провідні фахівці відповідних галузей. Їхня робота налаштована на те, щоб накопичений досвід, високий професіоналізм викладачів та співробітників, динаміка розвитку, реальна внутрішня й міжнародна конкурентоспроможність випускників дала підстави МАУП і надалі бути провідним центром з підготовки національних кадрів у сфері не тільки вітчизняного, а й міжнародного бізнесу. Особливістю бізнес освіти в межах магістерської підготовки в Академії реалізація концептуальної ідеї щодо підготовки фахівців європейського рівня. Конкурентними перевагами бізнес освіти в МАУП є: диверсифікація навчальних програм; підготовка (спільно з іноземними навчальними закладами партнерами) магістрів за програмою типу МВА з отриманням випускниками двох дипломів; вивчення слухачами іноземних мов за інтенсивними методиками; розгляд можливості стажування за кордоном на фірмах і компаніях за родом своєї діяльності. Навчальні магістерські програми підібрано за певними критеріями, найголовніший серед них попит ринку на фахівців відповідного профілю. Другий важливий критерій прогнозування потреб у спеціалістах з урахуванням світових тенденцій розвитку економіки. Освіта завжди випереджує практику, тому у всіх новітніх магістерських програмах МАУП використано найсучасніші методи як теоретичної, так і практичної підготовки, мається на увазі широке використання кейс методів, тренінгів, мультимедійних засобів, ділових та рольових ігор, дослідницької роботи, що містять реальні рекомендації для практичного використання на підприємствах та відповідних установах. За цих умов суттєво змінюється і роль професора який із викладача ментора перетворюється на медіатора, тобто рівноправного зі студентами учасника навчального процесу. Магістерська робота є серйозною науковою працею. Студенти аналізують актуальні для сьогодення теми, використовують дані конкретних установ. Дипломники розробляють моделі та пропозиції для вдосконалення діяльності цих установ, що засвідчує набуття випускниками глибокої теоретичної та практичної підготовки, здатності до самостійного виявлення та вирішення практичних проблем. Магістерська освіта відрізняється від підготовки спеціаліста тим, що вона зорієнтована на глибоку фахову підготовку за збереження теоретичних знань, враховує вимоги та запити практики через формування різноманітних програм, які розроблені на основі міжнародного досвіду і отримали високу експертну оцінку вітчизняних та іноземних фахівців. Тому магістратуру МАУП характеризують широке використання оновлених сучасних навчальних програм та передових форм організації навчального процесу. Для забезпечення логічності процесу навчання вибіркові дисципліни обирають не довільно, керуючись випадковими уподобаннями, а свідомо, зі збереженням структурно логічних схем їх викладення. Для цього в межах кожної спеціальності введено щонайменше дві три спеціалізації, за якими закріплено блоки фахових дисциплін вільного вибору студента. Так зростає значення індивідуально консультативної роботи зі студентами, наповнюючи новим змістом традиційні аудиторні заняття. Такі методики роблять навчальний процес гнучким з огляду на місце та час його здійснення, обумовлюють вибір і доступність матеріалу, враховують індивідуальні запити й інтереси слухачів. Сьогодні МАУП цілеспрямовано готує випускників для роботи: в органах державного регулювання; на вітчизняних підприємствах з масштабною зовнішньою торговельною діяльністю; на підприємствах з іноземними інвестиціями, філіями промислових і торговельних зарубіжних корпорацій; у великих українських та іноземних банках; у провідних аудиторських фірмах; у групах з реалізацій в Україні міжнародних організацій (Міжнародного валютного фонду, Світового банку, Європейського Союзу та ін.); консультантами та помічниками високих посадових осіб уряду та Верховної Ради України. Випускники Академії налаштовуються на те, щоб за досить короткий термін вони могли зробити успішну професійну кар'єру і ввійшли до когорти молодої економічної та політичної еліти України. Бажаючі ближче ознайомитися з МАУП можуть відвідати Академію у дні відкритих дверей, які традиційно відбуваються у стінах навчального закладу. Цього дня абітурієнти зможуть особисто поспілкувалися з викладачами, методистами та керівництвом МАУП, розпитати їх про умови та вимоги до навчання, а також познайомитися з матеріально технічною та науково методичною базою Академії: оглянути бібліотечно інформаційний центр, навчальні корпуси, комп'ютерні класи, аудиторії, спортивні майданчики та мальовничі парки й алеї на території Академії. МАУП завжди радо і гостинно зустріне абітурієнтів своїх майбутніх студентів.
ДОБРОБУТ УКРАЇНИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВЛАДИ Останнім часом шановними гостями Дискусійного клубу в МАУП є молоді прогресивні політики, які розуміють студентів, їхні переживання стосовно ситуації, що нині склалася в нашій країні. Так, нещодавно відбулася зустріч студентів МАУП з народним депутатом України Валерієм Писаренком. Валерій Писаренко у свої 28 років вже має значні досягнення. Будучи студентом другого курсу Академії адвокатури України при Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка, він розпочав роботу в юридичній фірмі, після чого став партнером цієї компанії, потім займався приватною адвокатською діяльністю. Нині він народний депутат України від БЮТ. У своїй розповіді молодий політик аналізував роботу сьогоднішньої влади, прогнозував майбутнє відзначав позитивні і негативні дії відомих політичних діячів. Правник наголосив, що Україна ще молода незалежна держава, яка постійно розвивається і вдосконалюється. 2009 рік має стати роком змін, а якими будуть ці зміни залежить насамперед від верхівки влади. Щоб забезпечити добробут країни, Валерій Писаренко пропонує здійснити зміни в державному устрої. На його думку, великі перетворення відбудуться після президентських виборів: "Скоріш усього країна отримає нового президента". Про економічну кризу, яка охопила нашу країну, депутат має таку думку: "Криза відкриває очі на багато речей, які раніше не були відомі. 2009 рік це період досягнення дна фінансової кризи, тому потрібно будувати жорстку модель управління економікою". Валерій Писаренко охоче відповідав на численні запитання студентів. Точилися дискусії щодо питань про посилення ролі державної влади, відповідальності чиновників, уведення в дію законів щодо їхньої бездіяльності та інші актуальні питання сьогодення. Наостанок нардеп порадив присутнім завжди мати свою позицію і аналізувати кожну інформацію, отриману зі ЗМІ. ПСИХОЛОГ ПРОФЕСІЯ, ЩО ВИМАГАЄ ЛЮДЯНОСТІ Як стати психологом? Чи актуально це сьогодні для українського суспільства? Проблеми психологічної освіти і підготовки фахівців для різних сфер психологічної практики мають для вітчизняної психологічної та педагогічної науки особливу актуальність. Інтерес до проблем психологічної освіти визначається потребами гуманізації всіх сторін громадського життя, що в свою чергу підвищує потребу держави, установ і певних громадян у психологічних послугах, а отже, висуває перед навчальними закладами завдання підвищення якості підготовки майбутніх практичних психологів. Професія психолога є особливим видом діяльності, який вимагає, крім знань, певних особистісних якостей, особливої структури світогляду. Тому разом із теоретичними знаннями і професійними вміннями, які є фундаментом кожної професії, молодь, навчаючись у МАУП, отримує фахову психологічну підготовку і комплексний психолого педагогічного підхід до особистісного розвитку в процесі професійного становлення. У нашій країні проблема підготовки практичних психологів найбільшої актуальності набула останнім часом, оскільки з'явилися предметні сфери, де потрібна допомога кваліфікованих психологів професіоналів. Бурхливий розвиток різних галузей, тісно пов'язаних з економічними і соціальними проблемами суспільства, вимагає підготовки практичних психологів у галузі реклами, промисловості, бізнесу, менеджменту, консультативної та терапевтичної практики. Потреби цих галузей стимулюють технологічну, інструментально технічну підготовку майбутнього психолога. Водночас часто забутими залишаються цінності, етичні аспекти мотивації, тобто основний компонент особистості, що визначає якість і специфіку діяльності майбутнього практичного психолога. Насамперед це стосується формування професійної спрямованості, яка є системоутворюючим фактором підготовки професійного психолога. Психолого педагогічні традиції формування і професійного розвитку особистості, які нині накопичені в психологічних та педагогічних науках, досі недостатньо використовуються в системі підготовки практичних психологів. Адже безумовно важливим є практичний підхід до навчання, можливість навчатися у професіоналів, які постійно займаються терапевтичною психологічною практикою. Не менш важливими є психологічні тренінги, які розвивають майбутнього психолога і як фахівця, і як особистість. Саме таку можливість надає своїм вихованцям Інститут соціальних наук та самоврядування МАУП, зокрема кафедра загальної та практичної психології. Кафедра випускає практичних психологів, які працюють у різних галузях: на виробництві, в системі освіти, органах внутрішніх справ, збройних силах, у системі охорони здоров'я тощо. На підставі здобутих знань і умінь психологи випускники МАУП, здатні здійснювати психологічне діагностування, психолого управлінське консультування, надавати психологічну допомогу у розв'язанні актуальних проблем особам та колективам, сприяти поліпшенню психологічного клімату, розробляти рекомендації щодо запобіганню конфліктним ситуаціям; на практиці застосовувати комплексні методи вивчення соціально психологічного клімату колективу, а також розробляти і здійснювати програми соціально психологічних досліджень. Своєю працею практичні психологи сприяють забезпеченню психічного здоров'я людей, допомагають позбутися психологічних проблем і знайти шлях до щастя й успіху.
ПІДГОТОВКА НАУКОВИХ КАДРІВ ТА БІЗНЕС ОСВІТА Останнім часом в Україні точаться гострі дискусії навколо проблеми атестації наукових та науково педагогічних кадрів найвищої кваліфікації. Про підготовку аспірантів і докторантів у МАУП розповіла директор Інституту підготовки наукових кадрів та бізнес освіти МАУП, кандидат історичних наук, доцент, професор Міжнародної Кадрової Академії Алла Білоус. Інститут був створений у квітні 2008 року на базі департаменту підготовки науково педагогічних і наукових кадрів вищої кваліфікації кандидатів наук та докторів філософії для потреб Академії, організації навчального процесу та наукових досліджень. Інший напрям роботи Інституту бізнес освіта для підготовки топ менеджерів великих корпорацій, підприємств, фінансових установ тощо за програмами МВА та МВІ. Студенти навчаються заочно за новітніми технологіями та програмами, отримують дипломи магістрів ділового адміністрування МВА, які є своєрідною путівкою в життя для досягнення найвищих кар'єрних сходинок в установі. Робота Інституту, який має вагомий науковий потенціал, спрямована на підготовку кандидатів наук через аспірантуру денної та заочної форм навчання. Відділ створено в МАУП рішенням колегії Міністерства освіти у 2000 році. Сьогодні в Академії готують аспірантів за напрямами "Економіка", "Політологія", юридичні науки. Упродовж навчання вони мають підготувати дисертаційну роботу, опублікувати наукові статті у фахових виданнях, отримати рекомендацію кафедри до захисту наукової роботи. Оскільки в МАУП немає відповідних вчених рад, то існують домовленості з іншими навчальними закладами і науковими установами, які приймають дисертації випускників до захисту. Постійно змінюється нормативна база для існування аспірантури, створено умови для високої якості навчання наукових кадрів і дисертаційних робіт. У своїй роботі піклуємося, насамперед, про авторитет Академії та якість навчання. Тому існує жорсткий відбір аспірантів. Перевагу надають особам, які мають змістовні публікації у фахових виданнях. Також існує цільове замовлення Міністерства освіти Азербайджану на підготовку наукових кадрів через аспірантуру МАУП. На виконання цього замовлення вісім випускників Академії за фахом політологія і економіка навчаються в аспірантурі МАУП. У найближчій перспективі відкриття спеціальних вчених рад із захисту дисертацій з відповідною кількістю професорів і докторів наук. Тоді викладачі МАУП матимуть можливість захистити дисертацію в стінах Академії. Велике значення надається розвитку фахових наукових видань. Рішенням ВАК України збірник "Наукові праці МАУП" визнано фаховим для економічних та психологічних наук. На часі питання про визнання цього видання як фахового для політичних та юридичних наук. Існує програма для підготовки докторів філософії. Згідно з її вимогами, упродовж одного двох років навчання потрібно підготувати наукові роботи, мати три публікації, пройти передзахист та отримати рекомендацію на кафедрі щодо захисту дисертації. Створено відповідні вчені ради. Маємо багато аспірантів із країн Близького Сходу спільно з Болгарією створено Балканський центр підготовки докторів філософії (він охоплює країни Балканського півострова Македонія, Сербія, Албанія). Тут закінчили навчання дев'ять осіб з цього регіону. Це, переважно, викладачі вищих навчальних закладів Македонії. Існує також міжнародний центр підготовки докторів філософії в Польщі за напрямом "Психологія". Цей навчальний центр функціонує на базі Польської академії психології. Для навчання в докторантурі запрошуємо всіх, хто прагне досягти нових вершин у науці та кар'єрі
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В ТЕЛЕУНІВЕРСИТЕТІ Організація навчального процесу з використанням дистанційних освітніх технологій досить нове явище в українській освіті. Сьогодні в Україні навчання за такою системою із використанням Інтернет та телекомунікаційних технологій для організації дистанційного навчання здійснює Телеуніверситет Міжрегіональної Академії управління персоналом. Про організацію навчального процесу та основні напрямки діяльності цього освітянського закладу розповів проректор з інновацій та регіональної роботи директор Телеуніверситету МАУП Володимир Ілліч Яровой. Що таке Телеуніверситет МАУП? Чи існують аналоги в інших навчальних закладах? МАУП цього року відзначає двадцятирічний ювілей. За ці роки Академія здобула значний досвід у запровадженні нових освітніх технологій. Пріоритетне місце в цьому досвіді посідає розвиток відкритих форм навчання заочна, дистанційна, кореспондентська та інші. Важливе значення для забезпечення якості цих форм відіграє навчально методичний доробок Академії, який дає змогу студентам самостійно опановувати навчальні програми, здобувати знання та практичний досвід. Новим етапом розвитку відкритої освіти стало створення у структурі МАУП Телеуніверситету. Це дало можливість організувати дистанційне навчання за допомогою сучасних інформаційних та мультимедійних технологій із використанням супутникового телевізійного зв'язку та мережі Інтернет. Відбуваються трансляції відеолекцій та інших навчальних, виховних і наукових заходів для студентів регіональних інститутів та філій Академії. Тобто через телестудії, розташовані в Києві, викладачі займаються зі студентами різних регіонів України. Спілкування відбувається в режимі реального часу. До складу Телеуніверситету входять: факультет дистанційного навчання з використанням Інтернет технологій; факультет дистанційного навчання з використанням мультимедійних технологій; телестудії; відділ інформаційного та методичного забезпечення; тьюторськi центри у відокремлених структурних підрозділах Академії. Тьюторський центр є структурним підрозділом Телеуніверситету на базі відокремленого структурного підрозділу Академії з метою інформаційно консультаційного забезпечення та здійснення контролю за самостійною роботою студентів. Станом на кінець 2008 навчального року діє 38 тьюторських центрів регіональні центри на базі представництв Академії (мультимедійне навчання) та 32 інформаційні центри (Інтернет навчання). TV технологія, що базується на використанні телевізійних лекцій. Її застосовують, наприклад, у Національному технологічному університеті (США), Шанхайському телеуніверситеті (Китай). На Україні аналогів немає. Другим пріоритетним напрямом діяльності Телеуніверститету є організація дистанційного навчання з використанням мережі Інтернет. Ця форма має суттєві переваги перед традиційними. Вона надає можливість навчатися на відстані з будь якого регіону України або з за закордону; дає змогу поєднувати навчання з професійною діяльністю; одночасно звертатися до багатьох джерел інформації, зокрема до електронної бібліотеки МАУП; складено індивідуальний графік спілкування з викладачем та тьютером. Частково такі технології використовують й інші навчальні заклади, але система МАУП охоплює повний цикл навчання від вступу до випускних іспитів і набуття відповідної кваліфікації. Як організовано навчальний процес? Дистанційна форма навчання з використанням мультимедійних технологій це різновид заочної форми навчання, яка здійснюється за допомогою засобів телетрансляції. Процес лекцій e режимі відеоконференції відбувається за такою схемою: усі учасники конференції бачать та чують центральну студію, яка одночасно має можливість бачити та чути усі регіональні студії. Це дає змогу вільно спілкуватися студентам і викладачеві, ставити запитання і одразу отримувати відповіді. Навчальний блок передбачає заняття для студентів заочної форм навчання упродовж п'яти робочих днів тижня. Дисципліни обирають з урахуванням їх актуальності, фахової спрямованості, наявних спеціальностей, курсів та відповідно до затверджених навчальних планів. У разі необхідності для проведення конференцій, круглих столів, регіональні структури мають можливість спілкуватися не тільки із центральною студією, а й між собою. Тематику відеоконференцій визначають такі основні блоки: навчальний, виховний, науковий, інформаційно аналітичний. Науковий блок висвітлює наукову діяльність Академії і через трансляцію конференцій, наукових та методичних семінарів для науково педагогічного складу відповідно до плану наукових заходів, міжрегіональних наукових заходів. Інформаційно аналітичний блок транслює останні новини із життя Академії, інноваційні заходи, результати діяльності тощо. Хто викладає в Телеуніверситеті? Для викладання лекцій залучають професорсько викладацький склад, це переважно доктори і кандидати наук, які працюють на постійній основі і за сумісництвом. Безпосередньо навчально методичну роботу зі студентами здійснює деканат факультету дистанційного навчання з використанням мультимедійних технологій. Заняття виховного блоку передбачають трансляцію зустрічей із видатними політиками, громадсько політичними діячами, діячами у сфері культури та мистецтва, культурно просвітницькі заходи, конференції, круглі столи, зустрічі зі студентами тощо. Які спеціальності представлено в університеті? Телеуніверситет здійснює підготовку за такими освітньо кваліфікаційними рівнями: магістр, спеціаліст, бакалавр, спеціаліст перепідготовки за спеціальностями менеджмент організацій; менеджмент зовнішньоекономічної діяльності; маркетинг; управління персоналом і економіка праці; облік і аудит; психологія; фінанси, соціологія, політологія, управління навчальними закладами, право. Які найближчі плани цього навчального закладу? Плани університету спрямовані на: удосконалення технічного обладнання для покращення якості відеолекції; розширення мережі регіональних тьюторських центрів; створення мережі тьюторських центрів на базі іноземних відокремлених структурних представництв і підрозділів; забезпечення устаткуванням для проведення відеоконференцій в актовому залі "Україна" МАУП; участь у міжнародному співробітництві у сфері дистанційного навчання. Запровадження нових освітніх технологій дистанційного навчання дає змогу позитивно вирішити проблему здобуття освіти в умовах економічної кризи завдяки доступності до якісної вищої освіти та реалізації потреб молоді у набутті актуальних професій та кваліфікацій.
ТУТ НАВЧАЮТЬСЯ СТУДЕНТИ ОЛІМПІЙЦІ Важливим фактором успішності людини є поєднання фізичної праці з розумовою. Такий симбіоз завжди давав найвищі результати в усіх сферах діяльності, як у тих, що тяжіють до спорту, так і пов'язаних із розвитком розумових здібностей і навичок. У МАУП, яка є управлінським ВНЗ, поєднанню навчання і спорту приділено значну увагу, оскільки це запорука формування спеціалістів високого рівня. Для цього в Академії створено департамент фізичного виховання і спорту на чолі з директором Мироном Ільницьким, який докладає чимало зусиль, щоб спортивне життя в навчальному закладі було на належному рівні. Чимало студентів Академії, а тут їх навчається понад 50 тисяч, входять до збірних команд України і здобувають нагороди найвищого ґатунку на найпрестижніших змаганнях планети. Серед маупівців є чемпіони та призери Європи, світу й Олімпійських ігор. Керівництво МАУП підписало угоду про співробітництво з Асоціацією спортивної боротьби України. Тут навчається половина дорослої і майже вся молодіжна збірна з вільної боротьби. В Академії здобуває освіту також ціла низка відомих спортсменів з інших видів спорту. Серед студентів Академії Василь Вірастюк найсильніша людина планети і олімпійська чемпіонка Ірина Мерлені. Академія гордо говорить про футбольну команду, яка виборола друге місце на чемпіонаті Європи серед студентства. Не можна не згадати й останні гучні перемоги студентів. Серед переможців Андрій Квятковський, Ірина Нетреба й Андрій Нагорний, які стали кращими на Кубку України з вільної боротьби в м. Хмельницькому в січні цього року. Помітна і яскрава постать у світі спорту із когорти вихованців МАУП Василь Федоришин, срібний призер Олімпійських ігор 2008 року в Пекіні з вільної боротьби. Він заслужений майстер спорту, триразовий чемпіон Європи, найкращий борець світу 2008 року. Нещодавно спортсмен успішно здав державні іспити в магістратуру за спеціальністю "Фінанси" Інституту міжнародної економіки та інформаційних технологій. Щодо майбутнього навчання в Академії Василь Федоришин зазначив: "Можливо, вступатиму в докторантуру. Планую виступити на наступних олімпійських іграх".
У МАУП існує клуб випускників, який підтримує відносини з колишніми студентами Академії. Не лише із відомими спортсменами, а й тисячами інших випускників. "Усі наші спортсмени випускники, Ельбрус Тадеєв (олімпійський чемпіон з вільної боротьби в Афінах), Наташа Скакун (олімпійська чемпіонка з важкої атлетики в Афінах), Володимир Шацьких (чемпіон світу с греко римської боротьби), Ігор Разорьонов (срібний призер олімпійських ігор в Афінах), назавжди залишаться нашими", з гордістю говорить Мирон Ільницький. Навчання студентів разом із відомими спортсменами робить позитивно впливає на молодих людей, які намагаються наслідувати своїх друзів. "Цього року ми плануємо провести на площі Знань "Богатирські ігри", розповідає Мирон Ільницький. Дуже насичене спортивне життя вимагає нестандартного підходу до всіх заходів, щоб студентам було цікаво, а спорт став часткою життя кожного із них. Також у найближчих планах перша Спартакіада МАУП, навесні відбудеться традиційний фестиваль єдиноборств, триватимуть чемпіонати з міни футболу. Обов'язково запропонуємо ще багато нового основне, що все робимо не для "галочки", а для студентів". Добре, що серед вихованців Академії є такі визначні люди, які досягли вершин у певному виді спорту. МАУП створює умови, які сприяють всебічному і гармонійному розвитку її студентів.
"GLORIA" ЦЕ СПІВУЧА АКАДЕМІЯ У Міжрегіональній Академії управління персоналом кожен студент, паралельно з навчальним процесом, має змогу у вільний час займатись у мистецьких студіях для власного духовного розвитку. Серед них музичний колектив з поетичною назвою "GLORIA", який створено у жовтні 2006 року. За словами керівника студії Анни Кольберт, перші прослуховування бажаючих займатись співом у музичній студії вразили високим рівнем вокальних даних студентів. На прослуховування, як правило, приходили студенти з музичною освітою, хоча були й такі, хто просто мав бажання співати. Ансамбль бере участь у численних культурно мистецьких заходах Академії та офіційних урочистостях, його сольні концерти є окрасою кожного свята. Репертуар колективу різноманітний за напрямами та стилями, він добирається спільно студентами і керівником. До уваги беруть специфіку концерту та публіки. Від українських народних пісень, обробок сучасних композиторів до джазових та класичних творів. Твори виконують акапельно та із супроводом. Про те, як добирається репертуар, розповіла студентка третього курсу Інституту міжнародної економіки та інформаційних технологій Ганна Панасенко: "Оскільки ми дуже дружний колектив, то разом узгоджуємо репертуар, учасники пропонують до виконання твори, а вирішальне слово за художнім керівником. Наш викладач професіонал, і те, що пропонує до виконання Ганна Вікторівна, всім подобається, вона завжди враховує наші смаки і нашу думку". Усіх учасників колективу різних за віком, складом мислення, світосприйняттям та характером в єдиний дружній ансамбль об'єднує любов до музики. Дружня та весела атмосфера в колективі на репетиціях і концертах, увага до кожного студента дає змогу розкрити величезний творчий потенціал, закладений у кожному учасникові. Пісня завжди мала виховне значення, адже саме в пісні і філософія, і гуманність, і щирі, непідкупні почуття. Думками про своє бачення творчості поділилася учасниця колективу Тетяна Зубро: "Музикою я займаюся досить давно, десь із п'яти років, і пісня для мене це ставлення до дійсності, до оточення, до життя, можна сказати, що це мелодія душі". "Надаю перевагу серйозним складним творам. Подобаються класичні твори, складні народні пісні. Є над чим працювати, і є про що співати", повідомила учасниця музичної студії Юлія Молдован. Колектив постійно розвивається і прагне підвищувати виконавський рівень. Це демонструє і цьогорічний звітний сольний концерт, який нещодавно відбувся, де колектив виконав складні композиції і засвідчив прекрасне володіння вокалом, високий рівень виконання, як у технічному, так і в емоційному плані. |
передплатний індекс 09881 | про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту |