Темпи світових катаклізмів нарощуються, як у відомій партитурі: швидко, ще швидше, швидше як тільки можливо!
Ще півроку тому ми співали ночами на Майдані Революції, а нині чухаємо потилицю після Ста Днів Своєї Самотності — нікому не потрібні революціонери.
Ще вчора ми ломилися в шпаринку ледь прочинених для нас парадного входу Об'єднаної Європи, а нині нас підводять до задніх дверей ЄЕП, як і годиться жебракам і прислузі.
Вчора Об'єднаній Європі не було альтернативи, а тепер Франція, а за нею й Голландія, проголосували проти Конституції Об'єднаної Європи.
Франція вдруге після Революції гучно наполягає на своїй національній унікальності, бо країна ця — є батьківщина націоналізму.
Вона не хоче розчинитися в колгоспі гло-балізму.
Франція знає, що глобалізм має латентний псевдонім — сіонізм. І чинить всефранцузський опір глобалізму–сіонізму.
Відразу зауважу, що я не претендую на наукові дефініції. Все, що я сказав і скажу — лише нотатки професійного митця й аматора емпірика-по-чатківця на задану конференцією тему: «Сіонізм найбільша загроза цивілізації». Останнє твердження я досконало перевірив на власній шкурі як український митець.
Лише мій фільм «Молитва за гетьмана Мазепу» з'явився в Російській Федерації на фестивалі «Кінотавр» в Сочі, що запроваджує Марк Рудінштейн, як миттєво був заборонений для показу тодішнім міністром культури РФ Михайлом Швидким (до речі, львівським євреєм — однокашником іншого львів'янина Богдана Ступки). Відразу зазначу: я не антисеміт, це просто збіг обставин, що мої фільми зазнали найбільших утисків від рук сіоністів (свого часу заборону першого мого фільму «Криниця для спраглих» ініціював радник міністра культури СРСР, теж єврей Міка Блейман). Над знищенням «Білого птахи з чорною ознакою» плідно працював вже радник українського Держкіно Герін Борухович Зільдович. І за цих обставин я не став антисемітом. Я розумів, що це трагікомічний збіг обставин. І цькування моєї останньої «Молитви за гетьмана Мазепу» очолювали теж далеко не українці, а шалені українофоби, діти Сіону, такі як пан Рутковський з «Дзеркала тижня», Кічін з «Ізвестій», Корчинський і Роднянсь-кий з «1+1», Вергеліс з «Київських відомостей» та інші. Хоча змушений зізнатися, я не люблю, коли мене цькують за національною ознакою.
Щоправда, були серед моїх кривдників і великі патріоти України. Вони почали погром ще до того, як фільм почав зніматися, під гаслом «Кіна не буде!»
Ось такі в мене особисті стосунки з Сіоном і його поплічниками.
Тепер до справи.
Про що власне йдеться, коли кажуть слово кіно?
Перше уточнення проблеми — мова про національне українське кіно, а не про кіно взагалі. Фільмів (як видовище на кіноекранах, відео, ді-ві-ді, телеекранах) більше, ніж можна собі уявити. Більше, ніж можна переглянути за ціле життя, якщо дивитися з перервами на сон, обід і туалет. Щоправда, то будуть або го-лівудські блокбастери, або московські телесеріали.
Голівуд і Мосфільм нині об'єднує одна спільна риса — тотальна сіонізація, починаючи від мегазірок і до останнього статиста, від сценариста до продюсера, від режисера до дистриб'ютора.
Серед цього ніагарського водоспаду видовищ, українського кіно щось не видно. Не можна ж вважати за присутність на екранах 0,01%. Проте за останні роки на Україні знято 400 фільмів — повнометражних ігрових, документальних, студентських, анімаційних.
Запам'ятайте цифру — 400. І поясніть мені, неофіту, що треба зробити, щоб приховати від глядача ті 400 назв? Якими зусиллями реалізувати план знищення національної культури, зокрема, кіно? Кому це під силу в Українській державі?
Першою жертвою сіоністської окупації інформаційного простору України став великий національний кінематограф країни. Чітка формула знищення національного кіно озвучена директором Національної кіностудії ім. Довженка, який на короткий термін був звільнений міністром культури, а згодом знову поновлений на посаді директора постановою суду.
Ось ця цитата, нахабна своєю відвертістю безсмертна формула сіонізму, що мала остаточно розчавити національний український кінематограф: «Наше кіно (мається на увазі українське кіно) — це навіть не самодіяльність. Це щось середнє між сільськими вечорницями та клубом народної творчості. І коли виникають розмови, мовляв, та у нас тут така велика нація, я одразу ж питаю — а покажіть автомобіль, який ваша нація зробила, а покажіть кіно, яке ваша нація зняла... І одразу стає зрозумілим, з якою нацією ти маєш справу».
Лише на фестивалі національного виробника «Відкрита ніч» за вісім років було вказано близько 300 назв. Близько 50 з них мають міжнародні нагороди. «Срібних Ведмедів», «Золотих Витязів», «Золотих Рибок» та різних інших гран-прі, і золотих медалей.
На останньому Канському фестивалі українському фільму було присуджено «Золоту Пальмову Гілку» за документальний фільм і, що особливо характерно, режисеру, який ще є студентом кіноінституту. Ігор Стрембіцький — прізвище першого в Україні золотого лауреата Канн.
Але чомусь ніхто не говорить про головне в дискусіях про кіно.
А головне — це конституційне право громадянина, в нашому випадку означимо його як глядача, отримувати духовні послуги від держави. Не хлібом єдиним — пам'ятаєте, колись було констатовано в Біблії. Кожна людина має право на інтелектуальні духовні послуги в достатній кількості, в якісному форматі і повному асортименті від рідної держави, якій він, глядач, саме для цього сплачує податки.
Про святе право глядача побачити себе у дзеркалі екрану, а це і є національний кінематограф, всі забули. Якщо відверто, то не забули, а вивели штучно в положення поза грою.
Мій давній приятель, механізатор із села Про-хорівни Борис Васильович Гура прийшов до мене 9 травня п'ять років тому, грюкнув об стіл пляшкою класного самогону і сказав:
— Ти кінорежисер, так тебе перетак, чи не кінорежисер!? Скільки ми будемо дивитися на оті голі американсько-жидівські сраки по теле-ку? Я хочу побачити, нарешті, свої рідні, українські! Я знаю принаймні лишень у своєму селі вісім кращих ніж у Шерон Стоун. Я вже не кажу про Келеберду або Канів.
Борис Васильович помер, вічна йому пам'ять, не дочекавшись своєї мрії — побачити по теле-скринці українське життя в усьому його розмаїтті й ідентифікувати себе, українця, в тому екранному житті.
Телескринька нині — це міні-труна української національної ідеї.
Для тих, хто забув, або не читав, або взагалі не чув притчі про кукіль з Євангелія від Матвія, нагадаю: «А коли люди спали, прийшов ворог чоловіка, що посіяв був добре насіння на полі своїм, і ворог куколю між пшеницею насіяв».
Цікаво, як міг апостол Матвій передбачити сіоністські телеканали на Україні?
Національний інформаційний простір країни, який є стратегічним надбанням української культури, насправді функціонує в окупаційному режимі.
Не питайте в мене про політичну чи національну, чи ідеологічну приналежність окупантів. Не скажу. Бо не хочу, щоб мене, як Олега Тягнибока, затягали по судах.
Інформаційний простір України, електронний, друкований, екранний, насправді є спеціалізованими секторами вільних ідеологічних зон. За аналогією з вільними економічними зонами. Якщо точно, то вільними ідеологічно-економічно.
Стає зрозуміло, що держава, якщо вона дійсно така, за яку себе видає, тобто незалежна, національна, демократична і (що там ще є з обов'язкових ознак держави?) унітарна — має вчинити з тими ідеологічними сіоністськими зонами так, як вчинила Прем'єр-міністр Юлія Володимирівна Тимошенко з вільними економічними зонами — розкуркулити.
Боюсь, що з реприватизацією національного інформаційного простору нічого не вийде, тому що така націоналізація зруйнує, принаймні на території України, діючу сіоністську концепцію відсутності в Україні національної ідеї і її мистецьких втілень.
Сіонізм є головною небезпекою для національної культури на інформаційних теренах.
Сіонізм підпорядкував собі інформаційний простір, партійні організації, фінанси, масову культуру — чи намагається всіма способами все це підпорядкувати.
А тепер практична частина моєї доповіді у форматі сценарію документального фільму, який я вже ніколи не зніму. Сценарій написав на 100 днів нової влади.
22 листопада 2004-го світ був свідком сіоністського шабашу на Україні.
22 листопада 2004-го черговий віртуальний Президент України, підрахований Ківаловим, лише з другої спроби записав на телебаченні свою тронну промову.
Де-юре то було звернення до виборців кримінального «переможця» на піку ейфорії своєї безкарності, а де-факто — остаточний цинічний смертний вирок для української нації в її віковічному прагненні — бути нацією.
Революція на Майдані відвела від України ту катастрофу.
Відвела катастрофу, бо вперше після Богдана об'єдналася в націю.
І це головне, що зробила Революція.
Крім того, Революція назвала і свого Народного Президента.
Таким чином українська нація вперше після Хмельниччини могутньо продемонструвала цілому світу своє політичне існування, хоча попередній Президент постійно скаржився на відсутність української національної ідеї і всю свою політику побудував власне на відсутності національної ідеї.
Світові така українська Україна сподобалося. Щоправда, крім Москви і Сіону.
Прийшов час і Революції захлинутися ейфорією.
У шалу ейфорії Революція погодилась, щоб її називали Помаранчевою. Бо це ніби красиво. Безкровна і помаранчева. І жодної згадки про національну єдність. Перше, що було сфальсифіковане діджеями на сцені — справжнє обличчя Революції. ЇЇ вдягнули в карнавальні помаранчеві шалики по 30 гривень за штуку і помаранчеві стрічки.
Проте Революція була і є Національною.
Саме в цьому її феномен.
Національна Революція об'єднала націю на початку XXI століття, і цього вже ніхто ніколи не зможе заперечити.
Тому вона є і буде навіки Національною Українською Революцією, а сіоністські ідеологи та їхні недолугі українські підголоски будуть шалено наполягати на її помаранчевості. Хоча помаранчі в Україні не ростуть, вони, помаранчі, навпаки, ростуть на Голланських висотах.
І раптом — перша катастрофа, яку ми поки що не усвідомлюємо.
Цілий світ став свідком того, що у Національної Української Революції викрадають її Президента.
Якщо говорити мовою політичних бізнесменів-кучманоїдів, а іншої мови поки що в нашому політикумі немає, — Президента приватизували.
Майже тим самим способом, яким свого часу приватизували «Криворіжсталь», футбольний клуб «Динамо», інформаційний простір тощо.
Зазначимо окремо, чому Президент опинився в ситуації, коли його можна приватизувати, адже він не дистанціював себе від політичних партій і угруповань таким чином, щоб жодна з політичних течій не претендувала на монопольне володіння Президентом та його Програмою. Програма Президента взагалі була програмою Національної Революції, принаймні у її інавгураційному форматі і у форматі виступу перед Конгресом США.
Приватизація Президента юридично завершилася на з'їзді партії Безсмертного, в якої, як стверджує її голова, відсутня ідеологія. Є лише політичне гасло на кшталт: «Пролетарі всіх країн — гоп в єдину купу!» Гасло безсмертних теж красиве: «Щоб хлопці не скурви-лися!» Насправді нова партія, яка слідує ідеології для посвячених, латентна ідеологія, як і годиться всьому, що зроблено на Сіоні, ідеологія з двох слів: Приватизація Президента.
Що треба робити з незаконно приватизованим народним майном, хоча б і з таким величезним, як «Криворіжсталь»?
Народне майно стратегічного значення, яке незаконно приватизоване, підлягає націоналізації, за твердженням тієї ж самої нової влади. Це ідеологія нової влади, коли справа стосується їхніх економічних інтересів.
Я закликаю Націоналізувати нашого Народного Президента. Президента, якого обрала Національна Революція на Майдані.
Він того вартий, наш Президент, щоб забрати його з рук тих, хто має намір зробити з нього знаряддя для досягнення абсолютної влади для себе.
Як націоналізувати те, що належить нації за Конституцією?
Суд, навіть Верховний, навіть Конституційний, не допоможе.
Допоможе націоналізувати Президента лише максимальне об'єднання національно спрямованих зусиль. І розуміння, що Ющенко — Народний Президент, а не почесний Президент безсмертної партії влади.
Вчимось від Майдан. Вчимося від національного Майдану. Лише коли всі національні сили, перед тим розпорошені, що прагнули надати Україні найкращий варіант порятунку, разом вийшли на Майдан в революційному зусиллі — їм усе вдалося.
Треба на платформі Національної Української Революції, яка насправді пройшла лише перший цикл свого стихійного становлення, створити блок партій, фронт партій, УПА Національної Революції, блок всіх без винятку партій і рухів, в основі ідеологій яких закладено українську національну ідею, не має значення
— консервативну, радикальну чи навіть ідею «моя хата скраю», бо стоїмо дійсно на краю, «над прірвою у житі» і зробити прорив в історії
— безпрецедентно виграти вибори–2006 до Верховної Ради блоком Національної Української Революції.
Гасло Національної Української Революції
— Нас багато! Нас не подолати! — геометрично збільшить кількість прихильників УПА Національної Революції, які увійдуть у перед
виборчий блок, бо абсолютна більшість українців чекає від національно свідомих партій заклику до єднання.
Коли я торік в своїй відозві до українців проголосив створення нової УПА (інформаційної) проти окупаційного режиму в українському інформаційному просторі, багато скептиків казали мені, що таке в Україні нині не реально. Через кілька місяців я водив своїх невіруючих друзів на Майдан і казав:
— Дивіться і дивуйтесь — це і є українська повстанська армія в сьогоденному форматі.
І останнє.
Я звертаюсь до Вас, шановні провідники українства, що зібралися на нинішню конференцію: створення національного фронту — реальність, і така сама реальність, що МАУП повинна взяти на себе роль організатора створення УПА Н Р, і така сама реальність, що структура МАУП впорається із такою роботою.
І тоді в Парламенті України 2006 року ми побачимо, якщо не абсолютну національну більшість, як і годиться титульній нації, то хоча б абсолютну меншість сіоністів. Бо сіонізм — дійсно головна небезпека для будь-якої нації, що прагне бути господарем на своїх історичних теренах.
І пам'ятаймо, що Франція проголосувала проти сіоноглобалізму.
Невже ми гірші?